Informacje
Zadania serwisantów:
- pozyskanie klientów biznesowych oraz bieżąca obsługa serwisowa urządzeń operatora
- wystawianie raz w miesiącu zbiorczej Faktury VAT za serwis urządzeń operatora
- montaż central telefonicznych, bramek VoIP i GSM
Zadania operatora polTel:
- dostarczenie niezbędnego sprzętu do podłączenia klienta
- udostępnienie darmowego testu klientowi biznesowemu
- zagwarantowanie dobrych jakościowo połączeń
- księgowanie oraz odzyskiwanie należności od klientów
- wypłacanie serwisantom wynagrodzenia
- przydzielenie osobistego opiekuna
Operator polTel proponuje:
10% od Faktury VAT wystawionej klientowi biznesowemu przez operatora polTel, w zamian za pozyskanie klienta i bieżącą obsługę serwisową klienta*.
Symulacja wynagrodzenia za serwis urządzeń firmy PolTel:
Wysokość FV klienta od PolTel | Prowizja dla serwisanta 10% |
2 000 zł netto | 200 zł netto |
4 000 zł netto | 400 zł netto |
10 000 zł netto | 1 000 zł netto |
Symulacja wynagrodzenia przy kupnie i montażu naszej centrali – w przypadku naszego finansowania inwestycji:
Wysokość FV za centralę telefoniczną dla klienta | Wysokość wynagrodzenia za pozyskanie klienta | Wysokość wynagrodzenia za montaż centrali |
5 000 zł netto | 250 zł netto | 600 zł netto |
10 000 zł netto | 500 zł netto | 900 zł netto |
20 000 zł netto | 1000 zł netto | 1400 zł netto |
Korzyści przy zakupie centrali w firmie polTel:
- oferujemy duże upusty oraz szybki czas realizacji zleceń, składamy dużo zamówień u wiodących producentów central
- serwisanci nie ponoszą ryzyka finansowania transakcji
- zapewniamy pełne wsparcie techniczne przy montażu central oraz możliwość wspólnego montażu z naszym specjalistą
- organizujemy cykliczne szkolenia dla współpracujących z nami serwisantów
*Istnieje możliwość otrzymania wyłączności współpracy na danym obszarze oraz zawarcia umowy – zlecenia. Decyduje o tym kolejność zgłoszeń oraz efekty pracy.