Poltelpbx
Autorskie rozwiązanie telefonii VoIP
Przetestowaliśmy wiele systemów wirtualnej centrali telefonicznej. Szukaliśmy niezawodnego rozwiązania - więc stworzyliśmy własne!
monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą
System dostosowany do indywidualnych potrzeb. Otrzymuj interesujące Cię statystyki i raporty. Potrzebujesz nowego komponentu? Dodamy go na Twoje życzenie.
Panel zarządzania
Wszystkie usługi i opcje możesz konfigurować dzięki łatwemu i przejrzystemu panelowi zarządzania dostępnemu na stronie internetowej.

monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą
System dostosowany do indywidualnych potrzeb. Otrzymuj interesujące Cię statystyki i raporty. Potrzebujesz nowego komponentu? Dodamy go na Twoje życzenie.
Panel zarządzania
Wszystkie usługi i opcje możesz konfigurować dzięki łatwemu i przejrzystemu panelowi zarządzania dostępnemu na stronie internetowej.


integracje
Możliwość integracji systemu VoIP z innymi systemami informatycznymi Twojej firmy, np. z bazami danych, czy systemami ERP/CRM.

integracje
Możliwość integracji systemu VoIP z innymi systemami informatycznymi Twojej firmy, np. z bazami danych, czy systemami ERP/CRM.
bezpieczeństwo
Szyfrowanie połączeń telefonicznych, uniemożliwia ich rejestrację przez osoby trzecie. Tworzymy struktury o nieograniczonej skalowalności i odpowiednim stopniu rozproszenia.

bezpieczeństwo
Szyfrowanie połączeń telefonicznych, uniemożliwia ich rejestrację przez osoby trzecie. Tworzymy struktury o nieograniczonej skalowalności i odpowiednim stopniu rozproszenia.

wdrożenie
Realizujemy cały proces inwestycyjny
sporządzenie projektu
zakup sprzętu
instalacja
konfiguracja terminali
konfiguracja sprzętu sieciowego
niezbędne przeszkolenie
usługi
Usługi i możliwości telefonii VoIP
Poczta głosowa
Dzięki tej usłudze każdy będzie mógł zostawić Tobie wiadomość jeśli nie będziesz mógł odebrać telefonu. Nagrana wiadomość trafi na Twoją skrzynkę e-mail. Usługa może się włączać gdy nie odbierasz lub nie jesteś dostępny.
Transfer połączeń
Dzięki tej funkcji możesz przełączyć rozmowę przychodzącą na dowolny numer wewnętrzny na Twoim koncie.
Połączenia konferencyjne
Bez problemu możesz prowadzić rozmowę z kilkoma osobami jednocześnie.
Przekierowanie połączeń
Możesz ustawić przekierowanie połączeń przychodzących na dowolny numer telefonu (wewnętrzny, stacjonarny lub komórkowy). Usługę możesz zaprogramować w zależności od potrzeb, gdy nie odbierasz połączenia lub jesteś niedostępny. Możesz także włączyć przekierowanie bezwarunkowe.
Prezentacja numerów przychodzących i wychodzących
Możesz włączać lub wyłączać prezentację swojego numeru. Natomiast na Twoim telefonie numer osoby dzwoniącej do Ciebie będzie zawsze widoczny.
Wirtualny fax - odbieranie
Dzięki tej usłudze możesz otrzymywać faks na swoje konto e-mail w pliku PDF. Umożliwia to znaczne oszczędności, gdyż nie musisz posiadać osobnego urządzenia, a faksy można łatwo archiwizować w formie elektronicznej.
Wirtualny fax - wysyłanie
Dzięki tej funkcji możesz wysyłać faksy bez urządzenia. Możesz zrobić to ze swojego panelu przez upload pliku (web2fax) lub wysłać faks przez e-maila (mail2fax).
Bezpieczeństwo
Możesz zablokować wybrane kierunki, na które nie mogą być wykonywane połączenia. Możesz zablokować połączenia przychodzące od numerów anonimowych. Możesz ustalić adres IP z którego będziesz wykonywał połączenia.
Biling Online
W panelu klienta można sprawdzić biling połączeń wychodzących i przychodzących wykonanych w dowolnym okresie.
Numery telefoniczne
Do swojego konta możesz przydzielić dowolną ilość numerów miejskich z dowolnej strefy numeracyjnej z Polski tzw. DDI. Oferujemy także możliwość przydzielenia numerów zagranicznych z wielu krajów.
Nagrywanie rozmów
Możesz włączyć nagrywanie rozmów wychodzących lub przychodzących i odtwarzać je w dowolnej chwili z własnego panelu. Nagrane rozmowy możesz w każdej chwili pobrać na swój dysk.
Wirtualna centrala - numery wewnętrzne
Do każdego konta SIP możesz przydzielić numer wewnętrzny i dzwonić w ramach swojego konta klienta po dwu lub trzy cyfrowych numerach wewnętrznych. W ten sposób tworzysz wirtualną centralę. Usługa jest dostępna na Softphonie, dowolnych aparatach IP, bramkach VoIP oraz telefonach komórkowych z bezpłatną aplikacją SIP.
Panel sekretarski
Dzięki tej usłudze na ekranie komputera możesz zobaczyć jakie konta wewnętrzne prowadzą rozmowę oraz jakie są aktualnie wolne. Będziesz mógł rozłączyć lub przełączyć połączenie przychodzące na inny numer wewnętrzny używając myszki!
Prezentacja jednym numerem
Mając wiele kont SIP i wiele numerów publicznych możesz zawsze prezentować się jednym z numerów, które posiadasz niezależnie z jakiego konta SIP wykonujesz połączenie.
call center
Usługa przeznaczona jest do działów call center. Umożliwia kolejkowanie połączeń przychodzących oraz informowanie klientów o czasie do połączenia z konsultantem oraz o pozycji w kolejce.
Usługę można konfigurować na wiele sposobów, między innymi można ustalać strategię łączenia z agentami. Usługa zawiera również zaawansowany moduł statystyk obciążenia agentów oraz szczegółowy biling połączeń przychodzących