Autorski system PoltelPBX

Poltelpbx

Autorskie rozwiązanie telefonii VoIP

Przetestowaliśmy wiele systemów wirtualnej centrali telefonicznej. Szukaliśmy niezawodnego rozwiązania - więc stworzyliśmy własne!

monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą

System dostosowany do indywidualnych potrzeb. Otrzymuj interesujące Cię statystyki i raporty. Potrzebujesz nowego komponentu? Dodamy go na Twoje życzenie.

Panel zarządzania

Wszystkie usługi i opcje możesz konfigurować dzięki łatwemu i przejrzystemu panelowi zarządzania dostępnemu na stronie internetowej.

monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą

System dostosowany do indywidualnych potrzeb. Otrzymuj interesujące Cię statystyki i raporty. Potrzebujesz nowego komponentu? Dodamy go na Twoje życzenie.

Panel zarządzania

Wszystkie usługi i opcje możesz konfigurować dzięki łatwemu i przejrzystemu panelowi zarządzania dostępnemu na stronie internetowej.

integracje

Możliwość integracji systemu VoIP z innymi systemami informatycznymi Twojej firmy, np. z bazami danych, czy systemami ERP/CRM.

integracje

Możliwość integracji systemu VoIP z innymi systemami informatycznymi Twojej firmy, np. z bazami danych, czy systemami ERP/CRM.

bezpieczeństwo

Szyfrowanie połączeń telefonicznych, uniemożliwia ich rejestrację przez osoby trzecie. Tworzymy struktury o nieograniczonej skalowalności i odpowiednim stopniu rozproszenia.

bezpieczeństwo

Szyfrowanie połączeń telefonicznych, uniemożliwia ich rejestrację przez osoby trzecie. Tworzymy struktury o nieograniczonej skalowalności i odpowiednim stopniu rozproszenia.

wdrożenie

Realizujemy cały proces inwestycyjny

sporządzenie projektu

zakup sprzętu

instalacja

konfiguracja terminali

konfiguracja sprzętu sieciowego

niezbędne przeszkolenie

0
POŁĄCZEŃ MIESIĘCZNIE
0
KLIENTÓW
0 h
SERWIS
0
MINUT
0
NUMERÓW

usługi

Usługi i możliwości telefonii VoIP

Poczta głosowa

Dzięki tej usłudze każdy będzie mógł zostawić Tobie wiadomość jeśli nie będziesz mógł odebrać telefonu. Nagrana wiadomość trafi na Twoją skrzynkę e-mail. Usługa może się włączać gdy nie odbierasz lub nie jesteś dostępny.

Transfer połączeń

Dzięki tej funkcji możesz przełączyć rozmowę przychodzącą na dowolny numer wewnętrzny na Twoim koncie.

Połączenia konferencyjne

Bez problemu możesz prowadzić rozmowę z kilkoma osobami jednocześnie.

Przekierowanie połączeń

Możesz ustawić przekierowanie połączeń przychodzących na dowolny numer telefonu (wewnętrzny, stacjonarny lub komórkowy). Usługę możesz zaprogramować w zależności od potrzeb, gdy nie odbierasz połączenia lub jesteś niedostępny. Możesz także włączyć przekierowanie bezwarunkowe.

Prezentacja numerów przychodzących i wychodzących

Możesz włączać lub wyłączać prezentację swojego numeru. Natomiast na Twoim telefonie numer osoby dzwoniącej do Ciebie będzie zawsze widoczny.

Wirtualny fax - odbieranie

Dzięki tej usłudze możesz otrzymywać faks na swoje konto e-mail w pliku PDF. Umożliwia to znaczne oszczędności, gdyż nie musisz posiadać osobnego urządzenia, a faksy można łatwo archiwizować w formie elektronicznej.

Wirtualny fax - wysyłanie

Dzięki tej funkcji możesz wysyłać faksy bez urządzenia. Możesz zrobić to ze swojego panelu przez upload pliku (web2fax) lub wysłać faks przez e-maila (mail2fax).

Bezpieczeństwo

Możesz zablokować wybrane kierunki, na które nie mogą być wykonywane połączenia. Możesz zablokować połączenia przychodzące od numerów anonimowych. Możesz ustalić adres IP z którego będziesz wykonywał połączenia.

Biling Online

W panelu klienta można sprawdzić biling połączeń wychodzących i przychodzących wykonanych w dowolnym okresie.

Numery telefoniczne

Do swojego konta możesz przydzielić dowolną ilość numerów miejskich z dowolnej strefy numeracyjnej z Polski tzw. DDI. Oferujemy także możliwość przydzielenia numerów zagranicznych z wielu krajów.

Nagrywanie rozmów

Możesz włączyć nagrywanie rozmów wychodzących lub przychodzących i odtwarzać je w dowolnej chwili z własnego panelu. Nagrane rozmowy możesz w każdej chwili pobrać na swój dysk.

Wirtualna centrala - numery wewnętrzne

Do każdego konta SIP możesz przydzielić numer wewnętrzny i dzwonić w ramach swojego konta klienta po dwu lub trzy cyfrowych numerach wewnętrznych. W ten sposób tworzysz wirtualną centralę. Usługa jest dostępna na Softphonie, dowolnych aparatach IP, bramkach VoIP oraz telefonach komórkowych z bezpłatną aplikacją SIP.

Panel sekretarski

Dzięki tej usłudze na ekranie komputera możesz zobaczyć jakie konta wewnętrzne prowadzą rozmowę oraz jakie są aktualnie wolne. Będziesz mógł rozłączyć lub przełączyć połączenie przychodzące na inny numer wewnętrzny używając myszki!

Prezentacja jednym numerem

Mając wiele kont SIP i wiele numerów publicznych możesz zawsze prezentować się jednym z numerów, które posiadasz niezależnie z jakiego konta SIP wykonujesz połączenie.

call center

Usługa przeznaczona jest do działów call center. Umożliwia kolejkowanie połączeń przychodzących oraz informowanie klientów o czasie do połączenia z konsultantem oraz o pozycji w kolejce. 

Usługę można konfigurować na wiele sposobów, między innymi można ustalać strategię łączenia z agentami. Usługa zawiera również zaawansowany moduł statystyk obciążenia agentów oraz szczegółowy biling połączeń przychodzących

zapraszamy na spotkanie

Umów się na darmowy test naszej usługi do 14 dni

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Administratorem powyższych oraz wszystkich innych danych osobowych zbieranych na stronie jest POLTEL Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Brzegu Dolnym (56-120) przy ul. Sportowej 20. Dane zbierane są w celu obsługi i realizacji zamówień. Każdy ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu. Polityka Prywatności
Wyrażam zgodę
Szybki kontakt
close slider